میخوای دیگه چیزی رو گم نکنی؟ tile یک راه حل قطعی

آماده شدن برای ترک خانه معمولا شامل یک جستجوی تمام عیار برای کلیدها، تلفن، کیف و هر چیز دیگری است که ممکن است نیاز داشته باشم.

اگر فکر می کنید کیف پول، پول، کارت اعتباری، گواهی نامه رانندگی و کیف مورد علاقه تان را قبل از سوار شدن به هواپیما گم کرده اید، می توانید مطمئن باشید که این اتفاق هم می افتد. البته، از لحاظ فنی می توانستم همه چیز را در داخل کیف قرار دهم. اما من این کیف را حدود ۱۰ سال قبل در سفری به پاریس خریده بودم. تعویض کیف غیر ممکن خواهد بود. این یک یادگاری از یکی از محبوب ترین سفره ای من بود و از آن زمان در هر سفر با من سفر کرده بود. به علاوه چطور می توانستم بدون گواهی نامه سوار هواپیما شوم؟

در ابتدا فکر می کردم، در حالی که یک میلیون چیز در ذهنم جریان داشت، از خانه بیرون خواهم رفت. کجا می توانستم آن را ترک کنم؟ آیا کسی آن را از ماشینم بیرون کشید؟ باید ماشین را بچرخانم؟ آن روز در ۱۰ نقطه مختلف توقف کرده بودم. بعد متوجه شدم که اگر کیفم گم شود، ممکن است هرگز آن را پیدا نکنم. من همچنین پروازم به خانه را از دست می دادم چون هیچ شناسایی دیگری جز آنچه در کیف پولم بود نداشتم. چه کابوسی! !

کسب اطلاعات بیشتر: ایرپاد پرو ۲: شایعات، اخبار و ویژگی ها

بعد یک جمله معمولی می شنوم: ” اوه، همینجاست.” مثل این بود که کسی به من گفت من در قرعه کشی برنده شدم. یک بار چشمم را روی کیف گران بهایم گذاشتم، سونامی آرامش مرا شست. روی زمین افتاده بود و خودش را در زیر صندلی کنار راننده جا داده بود.

از دست دادن اشیا استرس زا است! به خصوص وقتی چیزی را از دست می دهید که نمی توانید جایگزین آن کنید، استرس زا است. من کسی نیستم که اهمیت زیادی برای چیزهای مادی قائل باشم، اما فکر می کنم همه ما یک مجموعه اصلی از چیزهایی داریم که هرگز نمی خواهیم بدون آن ها پیش برویم. چه آن ها ارزش احساسی داشته باشند و چه فقط به ما کمک کنند تا روزی را که همه ما آن چیزهای کوچک خاص را داریم، پشت سر بگذاریم.

بنابراین من اخیرا در مورد چیزی به نام Tile بسیار هیجان زده شدم. Tile یک اپلیکیشن پیدا کردن گوشی است که در آن یک وسیله کوچک و بامزه را به چیزهایی که نمی خواهید از دست بدهید متصل می کنید. به کمک اپلیکیشن Tile در گوشی خود، همیشه می توانید چیزهایی که نیاز دارید را پیدا کنید.

تبلت ها بسیار نازک هستند و به راحتی می توانید به تمام چیزهایی که بیش از همه به آن ها نیاز دارید، متصل شوید. و اگر شما روزانه چیزهای زیادی مثل من را از دست بدهید ممکن است بخواهید یک زوج بگیرید. خوشبختانه آن ها در دسته های کمبو قرار می گیرند. مقدار زمانی که این کار مرا نجات خواهد داد دیوانه کننده است. Tile یک تغییر دهنده کامل بازی است!

Tile را روی چه چیزی می توانید بگذارید؟

ردیاب بلوتوث Tile روی هر چیزی که نمی خواهید گم کنید کار خواهد کرد که بسیار عالی است. البته، چیزهایی مانند کیف پول و کلید برای چسباندن یک تایل به داخل یا روی آن، بی فایده هستند. جدا، کی حداقل یک بار کلیدش ون رو از دست نداده؟ حیوانات، مجلات، کتاب ها، کوله پشتی ها، دوربین ها، اسباب بازی ها، دوچرخه ها، اسکی ها، اتومبیل ها و کیف های گلف تنها چند موردی هستند که Tile می تواند در پیدا کردن آن ها به شما کمک کند. حتی داستانی در وب سایت Tile وجود دارد که در آن فردی توانسته موتورسیکلت سرقتی خود را پیدا کند. اوه، خدای من، در مورد تی. v. دوردست؟ اگر بتوانید یک Tile روی آن بچسبانید، می توانید آن را پیدا کنید. قطعا از این به بعد یکی از آن ها روی کیفم خواهد بود.

Tile وسایل شما را به صدا در می آورد.

پس چگونه کار می کند؟ اگر وسیله خاص خود را گم کرده اید و Tile شما در محدوده بلوتوث ۱۰۰ فوتی گوشی شما (۲۰۰ فوتی برای مدل های خاص)قرار دارد، کافی است در برنامه روی “Find” کلیک کنید. سپس Tile یک آهنگ کوچک بلند اما شیرین پخش خواهد کرد تا بتوانید به راحتی آن را پیدا کنید. همچنین اگر به دنبال تغییر موسیقی هستید، ملودی های متعددی برای انتخاب از داخل خود برنامه وجود دارد. اگر آیتم در محدوده شما نباشد و مطمئن نباشید که کجا می توانستید آن را رها کنید، اپلیکیشن Tile در پس زمینه اجرا می شود و آخرین مکان و زمانی که آیتم خود را داشتید را به یاد می آورد.

Tile با یک گروه جستجو می آید و شعار آن ها “با هم پیدا می کنیم” است.

اگر هنوز هم نمی توانید آیتم خود را پیدا کنید، اپلیکیشن Tile شما را به بزرگ ترین جامعه گم شده و پیدا شده جهان متصل می کند که در آن کاشی های همه با هم کار می کنند. چقدر جالب است؟ تنها در منطقه من ۱۳۳۹ تایل دیگر در شعاع چند مایلی وجود داشت. ظاهرا، من تنها کسی هستم که از تیل خبر نداشتم. تنها کافی است گزینه “Notify What Find” را انتخاب کنید تا اطلاعات شما لو برود و دفعه بعد که یکی از اعضای انجمن Tile در محدوده بلوتوث Tile شما قرار گرفت، اعلانی دریافت خواهید کرد. نیازی نیست نگران حضور غریبه های ترسناک پشت در خانه خود باشید، زیرا کاملا ناشناس است. هیچ کس به جز شما مکان آیتم شما را نمی داند.
تایل خود را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید تا قدرت جستجوی فوق العاده ای داشته باشید!
یکی دیگر از ویژگی های خوب اپلیکیشن Tile این است که شما می توانید برای قدرت جستجوی بیشتر به دیگران لینکی به Tile خود بدهید. تا زمانی که آن ها این برنامه را دانلود می کنند تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که آدرس ایمیل ثبت شده آن ها را وارد کنید یا یک لینک برای آن ها ارسال کنید و آن ها می توانند به پیدا کردن Tile شما و چیزی که به آن متصل است برای زمان هایی که شما در اطراف نیستید کمک کنند. این یک ویژگی عالی برای خانواده ها یا زوج هایی است که با هم زندگی می کنند. آیا تا به حال چیزی را در خانه که برای کار یا مدرسه نیاز دارید رها کرده اید؟ اگر یک Tile به آن متصل است، اعضای خانواده شما می توانند آن را برای شما پیدا کنند و اگر واقعا خوب هستند شاید آن را به شما تحویل دهند! تیل در تمام عمرم کجا بوده؟
Tile حتی به پیدا کردن گوشی نیز کمک می کند.
حداقل ۵ بار در روز گوشی خود را روت می کنم. حالا تنها کاری که باید انجام دهم این است که دکمه روی Tile را دوبار فشار دهم و اگر گوشی در محدوده بلوتوث باشد Tile آن را حتی اگر خاموش باشد، به صدا در خواهد آورد. اگر جایی دورتر گم می شد، من فقط وارد وب سایت Tile می شدم تا آخرین مکان شناخته شده آن را ببینم. سپس می توانم گوشی را زنگ بزنم یا برای هر کسی که ممکن است آن را پیدا کند، پیام صفحه قفل ارسال کنم.
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

79 + = 87